Dobra strona – czyli jaka? Poznaj rady od ACTIV-NET tanie strony Tychy

Prowadzenie biznesu bez strony internetowej? W obecnych czasach – niemożliwe! Dziś w ACTIV-NET tanie strony Tychy uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jak powinno być zaprojektowane „nasze miejsce” w sieci, aby generowało ruch i spełniało potrzeby klientów. Czego unikać, na co zwrócić uwagę, czym kierować się przy wyborze wykonawcy– te informacje znajdziecie tuż poniżej. Zaczynamy!

Dobra strona internetowa musi… być przejrzysta

Oczywiście – wyjątkowa oprawa wizualna sprawia, że strona internetowa zyskuje magiczne „ to coś”. Warto jednak pamiętać, że w atrakcyjnym designie nie może zgubić się ani funkcjonalność witryny, ani jej intuicyjność. Idealnym rozwiązaniem będzie więc duet przyciągającej wzrok warstwy wizualnej z odpowiednim zaplanowaniem układu strony.

Dobra strona internetowa musi… przykuwać treścią

Zawartość strony internetowej powinna być skrojona na miarę i perfekcyjnie dopasowana do konkretnych potrzeb. Dlaczego jest to aż takie ważne? Przede wszystkim, intrygujące i poprawnie skonstruowane teksty wprowadzą klientów w świat oferowanych przez nas usług. Po drugie, zawartość strony, dzięki wplecionym słowom kluczowym, zapewnia skuteczne pozycjonowanie witryny. Rezultat? Nasza strona jest widoczna w Internecie i atrakcyjna dla potencjalnych użytkowników.

Dobra strona internetowa musi… działać

Choć ten podpunkt może powodować uśmieszek, to znalazł się na tej liście nie bez powodu. Często bowiem zdarza się tak, że zlecając stronę dostajemy wspaniały produkt, pełen wymyślnych grafik, dobrych tekstów czy narzędzi ułatwiających korzystanie z witryny. Jednocześnie ta sama strona może zawieść nas w najprostszych funkcjonalnościach, jak nie działające linki czy błędy na podstronach. Jak temu zapobiec? Najprostszym rozwiązaniem będzie wybranie odpowiedniego wykonawcy – z doświadczeniem i szeroką wiedzą.

Dobra strona musi … być responsywna

Pod tym tajemniczym słowem kryje się nic innego jak dostosowanie strony do urządzeń mobilnych. W dzisiejszych czasach responsywność to zresztą absolutny mus – w końcu klienci mogą odwiedzić nasz serwis używając rożnych urządzeń. Naszym zadaniem jest więc zainwestowanie w taką stronę, która po otworzeniu na ekranie tableta nie zmieni się nagle w ciąg niezrozumiałych okienek, z których trudno cokolwiek wywnioskować.

Najnowsze wpisy

Jak stworzyć skuteczny mailing?
Jak budować markę osobistą na TikToku?
Majówka 2022 – sprawdź kiedy pracujemy
E-mail marketing – czym jest i dlaczego warto z niego korzystać?

Zrób pierwszy krok w stronę sukcesu!

Skontaktuj się z nami już teraz

zadzwoń